6 maart 2010

Prima

In één van de nieuwsbrieven die ik krijg kwam ik deze nieuwe Prima-producten tegen.
Zijn dit geen prachtige embellishments?
Helemaal romantisch!
En geweldig om te hebben natuurlijk, vooral die pebbles vind ik mooi!
Maar goed, je kunt nou eenmaal niet alles hebben, of je moet wel ee reuze-portemonnee tot je beschikking hebben. En mijn portemonneetje is maar klein, zoals jullie in de workshop wel gezien hebben ;-)
Dat weerhoud me er niet van om te genieten van al het moois wat er weer aan zit te komen, en het geeft je ook weer nieuwe inspiratie. En af en toe trakteer ik mezelf op iets ervan!

1 opmerking:

  1. Hallo Tineke
    Vind je site er erg leuk uitzien met mooie kaarten en moet zeggen geniet er van.
    Wat betreft het kleine portemonneetje....ik vind het zelf een spot om de hobby zo goedkoop mogelijk te houden want als je alles zou kunnen kopen waar kan je dan je creativiteit in kwijt.maar doe er wel weer ideetje mee op en zo blijf je geprikkeld.
    gr. josé

    BeantwoordenVerwijderen