24 januari 2010

Award!

Een heel leuk bericht tussendoor: ik heb mijn allereerste award gekregen voor mijn blog!

Het is de 'Happy 101" award, en ik heb hem gekregen van Gonne.
Wat leuk Gonne, dat je zomaar aan mij gedacht hebt! Ik ben er erg blij mee. En een beetje trots ben ik eigenlijk ook wel.....mag dat?
Er zijn wel twee voorwaarden aan verbonden: 10 dingen opnoemen waar ik van houd, en de award doorgeven aan 3 bloggers die ik erg waardeer.
Nou, vooruit dan maar! Ik houd van:
- mijn man :-)
- onze beide vogels Droppie en Kiwi
- kaarten maken
- veeeeeel kleurtjes
- lekker lezen
- een echte winter met sneeuw (heb nu dus niets te klagen!)
- chocolade, mmmm
- de zon!
- eerste kopje koffie van de dag, buiten in de tuin
- ochtenden zonder wekker die afloopt!

En ik geef de award met plezier door aan:
Peet: je hebt zo'n leuke eigen stijl!
Allet: altijd weer nieuwe ideeën!
Jeanet: zulke prachtige kleurcombinaties!
Ik geniet altijd erg van jullie blogs, en doe er de nodige inspiratie op. Dus bij deze mijn dank daarvoor!

3 opmerkingen: