22 november 2009

Pompons

Een week is zo weer om, het wordt nodig tijd om mijn blog weer wat aan te vullen! De vorige week was aardig gevuld met diverse afspraken en andere zaken, dus dan komt er niet zo veel van bloggen en kaart maken. Maar ik heb nog wel een kaartje liggen wat ik al een tijd geleden gemaakt en nog niet geshowd heb, dus dat komt nu weer goed uit.
Het is - voor mij - een vrij uitgebreide kaart, maar het was heel erg leuk om te doen! Heb hem samen met een nichtje gemaakt, die van haar was ook erg geslaagd. Jammer dat ik daar geen foto van heb.
Mijn voorraad UFO's groeit gestaag, ik begin aan van alles en afmaken ho maar! De andere kant is dat ik straks weer een heleboel nieuwe kaarten kan laten zien. Zo zie je maar weer: ieder nadeel.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten