12 november 2009

KreaDoe

Vandaag heb ik me uitstekend vermaakt, ik ben namelijk de hele dag naar de KreaDoe geweest. En dat is aan mij wél besteed! Ik kan enorm genieten van alles wat je daar ziet, en uiteraard neem ik daar ook het een en ander van mee...

Natuurlijk had ik wel een verlanglijstje mee, maar niet alles wat ik zou willen is op de beurs aanwezig. Wat niet betekend dat ik dan geld overhoudt! Ik heb niet voor niets het hele jaar gespaard, toch?
Altijd leuk zijn de koopjes, zoals restanten van eerdere series papier en embellishments die er uit gaan. Daar kan ik best nog iets mee! Ook kregen we nog leuke presentjes, zoals een stempelsetje en een rolletje lint. Omdat ze zo blij met ons waren.... Nou, dat was dus wederzijds!

1 opmerking:

  1. Ha die Tien! Ben ik eindelijk weer eens! Tjonge... leuk dat resultaat van een dagje Krea-doe! Past dat allemaal nog in die ontelbare laatjes, vakjes en doosjes van je??? Ik ben benieuwd; hoog tijd om dat weer eens met eigen ogen te zien! Spreken we snel iets af! Lieve groet, Coor

    BeantwoordenVerwijderen