27 december 2013

Kerstkaarten 2013

Vorige week op de valreep nog een foto gemaakt van mijn kerstkaartjes, net voordat ze op de post gingen.


Het is niet de beste foto geworden, maar ze staan er toch aardig op.
Ik heb één van mijn Marianne Creatables gebruikt om een easelcard te maken. Niet op de officiële manier, maar gewoon met een smal reepje karton erachter.
Het was wel een werk, alles één voor één door de Big shot en dat zeven keer per kaart ..... maar met het resultaat ben ik wel tevreden.

De meeste kaarten heb ik gemaakt van paarlemoerkarton, en dat geeft nét dat beetje extra voor de kerst!

9 opmerkingen:

  1. Het zijn prachtige kaarten, maar helaas worden ze verwijderd.
    Je mag maar met een kaart meedoen, en er is ook geen afbeelding van MD gebruikt.

    Gr Wybrich
    DT MDchallenge blog

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jammer, ik wist niet dat alle materialen van MD moesten zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Ziet er echt heel mooi uit!
    Gezellig dat je meedoet bij CFC.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. The folded cards are so beautiful - the extra work makes them even better - each one is a work of art!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, wat een werk! Dank je wel voor het meedoen met CFC!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Very pretty and feminine. Thanks so much for joining us at CASE Study this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart! Bedankt voor je deelname aan Crazy for CAS.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk Tineke ik heb genoten van je kaarten. Zou het nog mogelijk zijn dat ik een modelletje krijg van het Kerstlantaarntje> Mijn adres us: Majellastraat 38, 7038GD Zeddam.
    groet, Nan Meiling.

    BeantwoordenVerwijderen