20 oktober 2009

Kerstkaarten


Ik had jullie nog kerstkaarten beloofd.... hier zijn ze dan! De basis is dezelfde als de kaart uit het vorige bericht, het was alleen even bedenken wat ik er op zou doen! Na veel gezoek en gemopper (ik kon niks vinden waar ik tevreden over was) kwam ik ineens deze stickers tegen. Ze liggen hier al héél lang, dus moest ik er nodig eens iets mee doen! En stickers kun je natuurlijk net zo goed inkleuren als stempelafdrukjes, dus nu passen ze qua kleur precies bij het papier.

1 opmerking:

  1. Het was een tijdje geleden dat ik je blog nog bezocht, maar ik zie dat je aan dezelfde kwaal lijdt als ik: rugpijnen! Met dat dipje zit ik dus ook soms. Je kaarten zijn altijd super, evenals je verhaaltjes. Hoop dat ik ze nog dikwijls mag lezen, want dan tover je wel een glimlach op mijn snuit!
    gerda

    BeantwoordenVerwijderen