27 augustus 2009

Patroon voor de hondjeskaarten

Wat een leuke reacties kreeg ik op mijn hondjes! En jullie willen ook de template wel natuurlijk. (helaas, is niet meer te downloaden)
Doe eens gek, en maak er wat origineels van! Wel even showen natuurlijk (je kunt de link in je reactie zetten), is ook leuk voor de rest van de lezers.
Inspiratie nodig? Wat dacht je hier van....
Zelf heb ik het patroon omgezet naar een GSD-file, zodat mijn Silhouetje hem kon lezen en  uitsnijden.
Die file wil ik ook wel delen, maar ik weet niet goed hoe ik dat hier moet doen! (Help!)

2 opmerkingen:

  1. vind jou hondjes supper! en ik wacht steeds je nieuwe verhaaltjes op. Groetjes gerda.
    Oh ja ik heb ff op die link gekeken, te gek zeg!! Ik heb ergens nog zo'n lelijkerd van een hond, waar je niet goed bij wordt als je hem bekijkt, zal hem ff in mijn bestanden opzoeken morgen en ik stuur hem dan door

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind hem super dus als je nog lukt om voor de silhouette het te delen hou ik me aanbevolen.
    heb er sinds kort ook 1 dus moet nog is even gaan puzzelen op wat er allemaal mogelijk is.
    groetjes eline zegers

    BeantwoordenVerwijderen