9 juni 2009

Zzzzzz...

Daar ben ik weer...... de meeste drukte nu wel achter de rug en de verdere zaken weer een beetje op een rijtje. Dus heb ik mijn Silhouetje uit z'n hoekje gehaald en aan het snijden gezet!
Letters snijden, dat is eigenlijk waar ik hem voor heb aangeschaft. En hij doet het prima! Meestal probeer ik wel een paar verschillende lettertypes uit, want het valt vaak anders uit dan ik denk.
Dat geldt zeker voor mijn kaarten: voor deze vuurtoren had ik heel wat anders in mijn hoofd, iets met meer vlakken en wat drukker. Uiteindelijk is dit het resultaat. Niet slecht toch? Wel zat ik nog even te prutsen met die Z, ik wilde daar eigenlijk een mat onder maken. Dat kreeg ik niet voor elkaar, dus heb ik maar gewoon een grotere maat Z uitgesneden. Vind ik eigenlijk ook wel grappig!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten