22 juni 2009

Kip, ik heb je!



Vandaag heb ik niet gestoeid met mijn Silhouetje, maar met een kippetje!
Mijn collega is dol op een kippetje uit de braadzak, kant en klaar te koop bij een zekere winkel. En omdat ik ook wel van kip houd - en altijd wel in ben om iets nieuws te proberen - ben ik naar de winkel gestapt om zo'n geval aan te schaffen. Dát lukte me nog aardig, de rest was een ander verhaal....
Daar sta je dan in je keuken met zo'n zak met een kip erin.
De gebruiksaanwijzing: oven aan, kip met schaal uit de folie halen en de zak een paar keer inprikken. Kon ik natuurlijk eerst de folie er niet goed afkrijgen, en toen dat eindelijk gelukt was bleek de braadzak aan de onderzijde gescheurd! Heb ík niet gedaan, maar je zit er wel mooi mee! Er moeten wel gaatjes in, maar een half opengescheurde zak is een ander verhaal. Tja, goede raad is duur, wat moet ik nou met mijn kippetje? Ineens schiet in mijn gedachten dat ik ooit braadzakken heb aangeschaft, maar er nooit wat mee gedaan heb. Dus mijn voorraadkast aan een nadere inspectie onderworpen......

wordt vervolgd

Geen opmerkingen:

Een reactie posten