15 maart 2009

Lintjes

Over lint gesproken: al mijn restjes lint bewaar ik een een doorzichtige plastic beautycase.

Alles een beetje op kleur gesorteerd, zodat ik simpel een bijpassend lintje kan vinden.
Ooit zag ik zoiets te koop, maar dat koste meer dan ik van plan was te betalen.
Deze komt van Bart Smit, en was ook nog eens gevuld met kinderspulletjes.
Die kwamen prima van pas als kadootje, en de box heb ik dus zelf maar gehouden.
Als je goed kijkt zie je de gaatjes die ik in de zijkanten heb gemaakt, waar de linten doorheen gestoken zijn. Ik heb er veel plezier van, en nog steeds geen last van in de war geraakte lintjes!

3 opmerkingen:

  1. hey tante Tineke

    toen u dat aan het doen was,
    was ik er gezellig bij

    groetjes Gerjanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo schone zus, wat ben je toch creatief. ik kende deze site nog niet. Mooie kaarten hoor. Ga zo door. Groetjes van Jeannette.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd leuk die lintjes! Het maakt vaak zo'n vrolijk geheel! Leuk dat je een blog hebt gemaakt! Misschien moet je het mij ook eens leren.... Hebben we het nog wel eens over.

    x Wyts

    BeantwoordenVerwijderen